Tuesday, July 8, 2008

Usrah MTD Klawang

5/7/08 Kuala Klawang : PAS MTD Klawang telah mengadakan usrah bulanan nya malam ini di rumah En Zulkifli Bin Zainuddin di Kg Durian Gasing, Triang, Kuala Klawang. Usrah ini di adakan setiap 2 minggu sekali dan Naqib usrah adalah Ustaz Suhaimi Bin Kassim Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Seremban.


Usrah PAS MTD Klawang ini telah bermula semenjak tahun 2002 oleh Cikgu Jaaman dan alhamdulillah telah dapat bertahan sehingga kini. Naqib usrah telah bersilih ganti dari Ustaz Bakhtiar, Ustaz Shaifuddin Maulup, Ustaz Mohd Esa dan akhir nya sekarang ini Ustaz Suhaimi. Dengan adanya usrah ini aktiviti MTD Klawang berjalan terus sepanjang tahun. Diharap usrah MTD ini akan terus berkekalan untuk memastikan perjuangan Parti Islam di Klawang akan terus berkembang.

Untuk sesiapa atau individu yang ingin menyumbang untk tabung PAS MTD Klawang boleh lah masukkan RM$$ anda ke dalam akaun MTD Klawang : Public Bank Cawangan Kuala Klawang nombor akaun 4-9001941-10.

Usrah yang akan datang akan diadakan pada 19 Julai 2008 di rumah HJ MAT TAN Kg Tembun, Kuala Klawang.

4 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum wrwb...

semoga perjuangan Islam di Jelebu terus bersemarak....amin...

p/s : MJKK dalam kenangan 2004-2008.

Saiful Bahri Jaaman @ Angah said...

Amin..
Harap ustaz skali2 datang lah menjengok ke Jelebu.
Kito ada sahabat Jelebu sekarang ni duduk di Kuala Kangsar.Lepas pilihanraya 2004 kerajaan BN pindah kan dia jauh2 dari Jelebu sebab dia pegawai kerajaan yang bermati-matian tolong ayah ana kempen masa pilihanraya 2004. Sekarang ni PAS/PR dah perintah Perak dan ana dengar dia ni AJK tertinggi di PAS Kawasan Kuala Kansar.Alhamdulillah...
Perjuangan tetap di teruskan walau di mana pun kita di campakkan..

Anonymous said...

sahabat tu kojo kek jabatan mano yo di Kuale tu?...

Anonymous said...

insya-Allah ana akan sampai ke Jelebu bilo-bilo berkelapangan....:-)