Saturday, April 4, 2009

Assalamualaikum

Assalamualaikum,
Dah lama tak dapat nak berkarya dalam blog ni.Buat kawan2 dan sahabat2 bloggers dan seanteronya aku minta maaf lah kalau kau orang semua tercari-cari mana pergi nya Orang Klawang selama ini.
Itu hari semua sumber aku tersekat dan aku kena terangkan dulu belukar dan semak yang menghalang jalan. Sekarang ni lap top aku dah ada balik dan aku baru beli broadband maka rasa nya tak ada masalah untuk aku nak blogging semula.
Untuk Klawangi maaf sebab dah lama tak berhubung! Ustaz kat mana sekarang ni? Insyallah blog aku ni akan aktif semula selepas ini, terutamanya selepasa DS Najib pegang jadi PM ni. Kalau dulu Pak Lah sekarang zaman Najib yang mana pada firasat aku zaman ni akan menjadi sama atau lebih kurang sama macam zaman Mahathir dulu.
Buat sahabat-sahabat lama dalam PAS esok 5/4 lepas mesyuarat AJK Kawasan Jelebu aku turun ke Parlimen Bukit Gantang dengan Wak Kateran dan Tn Syed untuk membantu jentera di sana. Jumpa...DI sana... sana...

No comments: