Saturday, August 16, 2008

Hari Pertama Muktamar PAS 54

Ipoh 15 Ogos 2008 : Hari pertama muktamar PAS ke 54 berlangsung. Perwakilan PAS Kawasan Jelebu telah selamat sampai Ipoh semalam jam 3.30 petang dan terus mendaftar di bilik hotel yang telah ditempah awal-awal lagi. Pada jam 5.00 petang kami telah mendaftarkan diri di Stadium Indera Mulia tapak muktamar PAS ke-54 akan di adakan. Setelah pendaftaran kami pun berjalan dan minum petang di gerai yang menjual makanan dan minuman. Suasana meriah dapat dirasakan dengan ratusan gerai yang menjual berbagai jenis barangan. Hujan lebat bersama ribut petir juga turun pada petang itu menyambut kami di Stadium tersebut.

Perwakilan Jelebu dari kiri Nor Anif, Hj Jamlus, Hj Zainuddin, Hj Kateran & Saiful Bahri.

Pada pagi ini awal-awal lagi perwakilan Jelebu telah bersiap sedia untuk mengikuti muktamar. Ucapan perasmian Presiden dan muktamar penuh pada sebelah petang juga diikuti dengan penuh perhatian oleh perwakilan Jelebu. Kontigen PAS Jelebu juga dihadiri oleh Haji Razak, Haji Ismail dan Saudara Mazlan dari MTD Klawang, Saudara Raziman dari Kg Gelang Pertang, En Yunus Yahya dari MTD Sg Lui dan Saudara Khairul Azidi, Saudara Hanif serta Saudara Afif dari PAS Cawangan Pasoh 2 yang hadir sebagai pemerhati.

Mengikuti perasmian muktamar oleh Tuan Guru Presiden

Besok pagi mereka ini akan pergi ke Permatang Pauh untuk hadir bersama-sama pada penamaan calon DSAI untuk Parlimen P.44 Permatang Pauh.

Bersama Saudara Mazlan yang bertugas Unit Amal semasa Muktamar


AJK PAS Pusat dan tetamu muktamar

Pelancaran Harakah 2 kali seminggu. Unik nya harakah di hantar dengan menaiki motor Honda cub C70 yang lama.


Perwakilan dari Jempol khusyuk mendengar perbahasan muktamar


Perwakilan Jelebu Hj Jamlus dan Anif pada sidang petang muktamar


Bersama Ustaz Ahmad Awang dan Hj Jamlus selepas tamat sidang petang


Bersama Sdra Yau Con Seng dan Sdra Hishamuddin Sulaiman (Mantan Ketua Pemuda PAS N9) semasa jamuan di rumah YAB Menteri Besar Perak

http:/orangklawang.blogspot.com

No comments: