Monday, January 14, 2013

Pusat Tarbiyah Al Amin - Dah Nak Naik Tingkat 2

Nampaknya pembinaan Pusat Tarbiyah Al Amin berjalan lancar di bawah kelolaan Abang Zul dan Haji Jaaman. Sehingga kini batu dan batu angin tingkat bawah sudah siap di pasang. Para pekerja sedang dalam proses untuk membuat beam bagi meneruskan pembinaan ke tingkat 2.



Menurut abang Zul Insyallah bangunan PTA akan siap dalam masa sebulan setengah ini jika tidak ada apa2 halangan. Hari ini saya mendapat sms dari Hj Jaaman ada seorang Hamba ALLAH telah datang melawat projek pembinaan PTA dan menghulurkan derma sebanyak RM 3,000. Beliau telah datang bersama isteri dan anak beliau yang juga merupakan seorang guru sekolah.

 
Sebelum ini terdapat seorang Hamba ALLAH dari Jeram yang menghulurkan RM 2,000 dan juga membelikan tiang roman untuk PTA. Seorang ahli perniagaan dari Kuala Selangor telah bersetuju untuk mendermakan Jubin untuk lantai Surau PTA.



Insyallah dengan bantuan derma sebegini projek pembinaan PTA akan dapat direalisasikan secepat mungkin dan kerja-kerja pembinaan dapat diselesaikan tanpa tergendala atau terbantut dengan masalah kewangan. Sehubungan dengan itu bantuan derma dari Tuan/Puan masih diperlukan lagi. Diharap Tuan/Puan sudi dan bermurah hati untuk menderma ke akaun Pusat Tarbiyah Al Amin di Maybank. Nombor akaun Maybank PTA adalah 5550 6911 3244. Sumbangan Tuan/Puan kami ucapkan terima kasih. Jazakallahu Khairan Kathira...

Yang benar
SAIFUL BAHRI
Setiausaha PTA






http://orangklawang.blogspot.com

No comments: