Thursday, January 24, 2013

Tingkat 2 PTA Dah Nampak Bayang

Lawatan saya ke Kuala Klawang untuk melihat perkembangan pembinaan bangunan PTA pada hari Isnin 21hb yang lepas adalah tidak sia-sia. Ini kerana pembinaan bangunan PTA telah pun sampai ke tingkat 2. Alangkah gembiranya rasa hati kerana Insyallah tidak lama lagi  kewujudan bangunan PTA akan menjadi realisasi.




Tabik saya pada abang Zul dan kumpulan pekerja nya kerana mereka bekerja bersungguh-sungguh untuk menyiapkan bangunan ini mengikut jadual. Baru-baru ini beberapa orang pelajar lama Sek Men Teknik Trengganu (pelajar tahun 1976) telah datang ke Kuala Klawang untuk melihat sendiri perkembangan pembinaan bangunan PTA.Mereka juga telah menyampaikan sumbangan sebanyak RM 1,000. Mereka juga berjanji untuk menghubungi rakan2 mereka yang lain untuk sama-sama membantu dan menyumbang kepada pembinaan PTA.


Sehubungan dengan itu kepada sesiapa yang ingin menyumbang untuk pembinaan bangunan PTA boleh lah memasukkan wang ke dalam akaun PUSAT TARBIYAH AL AMIN di Maybank.Nombor akaun PTA adalah : 5550 6911 3244 Sumbangan Tuan/Puan kami ucapkan terima kasih.Semoga Tuan/Puan di berkati dan di rahmati ALLAH.


No comments: