Tuesday, January 8, 2013

Pusat Tarbiyah Al Amin - Mula Naik Batu

Semalam Isnin 7 Januari saya pergi melawat projek binaan PTA. Nampaknya para pekerja sudah mula menaikkan batu atau ikat batu dinding. Menurut abg Zul kerja tertangguh selama 2 hari di sebabkan hujan lebat. Walaubagaimanapun progres pembinaan bangunan ini sangat memberangsangkan.



Menurut Cikgu Jaaman (Pengerusi PTA) terdapat beberapa sumbangan yang diterima dari orangramai. Ada juga yang menaja belanja membeli tiang dan seorang hamba ALLAH telah bersetuju untuk menaja "JUBIN SERAMIK/TILES". Menurut beliau lagi terdapat juga sumbangan yang diterima dari KL, Shah Alam dan Terengganu.




Namun begitu sumbangan wang ringgit dan juga sumbangan derma bebentuk barang-barang binaan masih lagi diperlukan, Jika tuan/puan ingin menyumbangkan barang-barang binaan boleh terus menghubungi Hj Jaaman (019-2857308) atau Sdra Zul (017-2059460) dan untuk sumbangan wang ringgit boleh dimasukkan terus ke dalam akaun Pusat Tarbiyah Al Amin di Maybank Nombor akaun 5550 6911 3244. Sumbangan tuan/puan amatlah dihargai. Semoga tuan/puan diberkati ALLAH.

No comments: