Thursday, January 24, 2013

Naik Bilboard Baru Tawaran Pakatan Rakyat



Pada hari Ahad yang lepas Unit Peti Undi (UPU) Klawang Bandar telah menaikkan billboard baru Tawaran Pakatan Rakyat di markaz UPU di Kg Larong. Ini kerana billboard yang lama telah koyak dan menutup mesej yang hendak disampaikan. Pada kali ini billboard tersebut dinaikkan dihujung pagar dan terus mengadap kedai makan tomyam dan kedai makan di seberang jalan. Tujuan di naikkan disitu adalah supaya pengunjung kedai tomyam dan  kedai makan tersebut dapat membaca apakah tawaran Pakatan Rakyat kepada rakyat jika diberikan kuasa untuk memerintah Malaysia pada PRU 13 nanti.




14 comments:

Anonymous said...

Tapi janji tinggal janji,bulan madu hanya mimpi...Petikan lagu Hetty Koes Endang. Alphard Nik Ajis kalau PR perintah berapa ringgit sebiji on the road ???.

Anonymous said...

Salam semua,biarlah si ajis tu naik ALPHARD!!! kalau dia mamposss nanti takde lah dia terkilan nak naik kereta tu!!! Zuhud taik kucing lah nik ajis!!! Tu lah dia...bila dah berkawan dengan Babiga,Anwar AlJuboori dan DAP komunis...Agama entah kemana,nafsu syaitan yang lebih nak dilayan!!!! Dasar bertopengkan serban dan jubah jer!!! Ptuiii.

Anonymous said...

Kau orang tak tahu lagi ke???? Kat Selangor apa dah jadi???? Menteri Besar pon kena SAMAN ooooo....Haru giler PAKATAN RAKYAT ni. PAKATAN MEMBABIKAN RAKYAT ni sudah tipu banyak orang di Selangor.Ibu2 Tunggal di Selangor saman MB Selangor KAW2 punya sampai mampos tak boleh settle punya.Hari ini pula MB Selangor kena lagi satu bijik IbuBapa di Selangor juga akan saman MB Fuckatan Rakyat Selangor sbb kencing tak abis2 kata bila ambil alih negeri Selangor anak2 pra sekolah akan diberi RM50 seorang tapi sampai sekarang kencing orang!!!!Lepas tu kata MENIFESTO itu bukan JANJI!!! Bodohnya PR @ PAS,DAP,PKR.Kebajikan rakyat negeri sendiripon tak terurus ini berangan2 nak takbir negara pulak!!!! PAS memang penjilat pungkok PKR dan DAP!!!!TAUBAT LAH...balim lah ke jalan ISLAM yang sebenarnya.

Anonymous said...

den tak tau mamat ni datang dari plenet mano?
memang dia byk masalah mcm kak pah jaben cakap tu...
cuma den nak bagi tau..

jawapan bagi 3 komen di atas adalah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah...

Anonymous said...

sejak pru 10 sabah adalah deposit tetap BN...

hari ini kian terbongkar deposit tetap bn adalah dtg dari bangla, filipina,indon...

maknanya bn memang tipu...bila tipu dah sah haram...maknanya krajaan skang adalah haram...

tolak krajaan haram...

Anonymous said...

Hehehehe memang dasar Pak Lebai Kulop betul lah PAS PIS PUS ni...Kalau dah kerajaan haram,Mak Bapak kau tu dapat duit bagi kau dengan Pak2 Lebai PAS tu makan pakai duit kerajaan mana hah!!! Silap2 mak bapak dan Lebai PAS pon beli kereta pakai ansuran riba yang haram tu!!! Amacam???? Pssst....Pak2 Lebai PAS ada ambik duit BR1M tak??? hahahahahahaha.

Anonymous said...

BR1M Collect...Collect...Collect..Halal Haram belakang kira. Memang dasar orang PAS Parti Munafik!!!! Nak tengok gambar Lebai PAS ambik duit BR1M tak???? hahahahahahahaha. Dasar PARTI PAS MUNAFIK!!! Lagi nak kata kerajaan haram!! Piiiiirrrahhhh!!!!

Anonymous said...

TERNOW
TER KINI - TER HOT
TUKAR TIUB MEMECAH
BERITA




PEJABAT RAIS YATIM DI GELEDAH SPRM


Haji Amrus Ibrahim
setiausaha politik Rais Yatim
telah digantung tugas.


Ini bersabit dengan pengeledahan
bilik pejabat Haji Amrus oleh SPRM
minggu lalu.


Jawatan setiausaha politik Rais Yatim
kini diambil alih oleh Abdual Hamid Osaman
yang juga pengarah Jasa Negerin Sembilan.


Apakah pengeledahan SPRM ini ada
bersangkutan dengan pembayaran
duit tutup mulut seorang amah di Indonesia?

Anonymous said...

sian tgk gerombolan nih...
suko na bekiblatkan utusan ngan tv 3/4...macam tok rais kato..'nengok tv 3 lain bunyik eh, nengok rtm langsung x bebunyik....'

gerombolan masih tahap pra sejarah, ingat harta segala macam sumber hasil mahsul negara mak bapak dia punya...ingat tanah melayu ni milik dia...

itu sbb kn paham kena baca dan paham sjarah...ingat united malay national national organitation pun pernah haram tau...pi tanyo rais yatim tu - apo yg jd lps team B kalah...apo yg jd kat tun saleh abbas...

sedar skit...jgn siang kena tipu malam pun kena tipu...malu den...

Anonymous said...

HOIJANG,ABIH KALAU NAMO PON TANAH MELAYU APO KO INGEK NI TANAH MAK BAPAK CINO DGN KOLING KO??? OTAK TU KEK KEPALO JANG BUKAN KEK LUTUIT!!!KALAU DAH TAK PANDAI BERPOLITIK TAKPO MASIH BOLEH DIAJAR TAPI KALAU PINTU HATI DAH TERTUTUP DEK ALLAH NI JADI NYO BEKAWAN DGN KAPIR LAKNAT JUAL AGAMO,JUAL MARUAH ISLAM LAGI TOROK JANG!!!!LAST SEKALI...INI TANAH MELAYU LAH JANG!!! DAN IA NYO MILIK MELAYU GAK!!!BUKAN JADI PASANGAN SEKATIL DGN CINO KOMUNIS DAN PARTI HOMOSEKS SEDUNIA PKR DAN BERSEKONGKOL DENGAN DAJJAL AKHIR ZAMAN YANG BERSERBAN DAN BERJUBAH BERTOPENGKAN ULAMAK ISLAM!!! SODARLAH DIRI TU SIKIK JANG!!!

Anonymous said...

ini anak buah si ajis laknat punya blog lah bro!!! sesama sadara islam pun dikapirkan tapi dengan musuh islam yang terang2an anti islam,yang tidak bersetuju dengan hukum hudud yang dicanangkan oleh PAS...tapi dasar munafik..berpeluk2 dengan Benggali yang terang2 menghina ISLAM!!!! Ptuiiii pakai serban Benggali lah wahai penganut PAS USAH LAGI BERTOPENGKAN ORANG ZUHUD!!!! Bastard!!!!

Anonymous said...

Mana lagi orang PAS nak jawab berkaitan PARTI ISLAM!!!! Meh sini aku mengajikan lebai2 PAS!!!!

Anonymous said...

Pulang lah kepangkal jalan Angah,jangan taksub kepada kepartian..ingat parti itu bukan agama!! Gunakan lah akal fikiran yang waras dan rasional yang dikurniakan oleh ALLAH untuk kita memikirkan tentang keagungan ISLAM. ISLAM itu bukan PAS,UMNO apalagi PKR dan DAP!!!! Apakah angah tak terfikir ke pakatan IBLIS Anwar Brahim?? Saya percaya saudara seorang yang educated dan expose dlm kehidupan!! apakah video seks Anwar itu PALSU!!! Apakah kes liwat Anwar itu PALSU??? Apakah amanat Hadi itu hukum ISLAM yang sebenar??? Baliklah Angah kepangkal jalan...masih belum terlambat!! Saya faham karektor Angah seorang yang cukup tegas dan degil..dan itu masih dalam karektor insan yang bernama manusia tetapi KETAKSUPAN dalam berparti itu boleh menjauhkan akidah kita daripada ISLAM yang sebenarnya..kalau tak faham kita masih boleh belajar tetapi kalau kita musyrik...ALLAH sahaja maha mengetahui...balik lah Angah.

Anonymous said...

hahaha terbukti TUKAT TIUB info blog kaki kencing macam boss dia jugak anwar brahim bapa homoseks yang sealiran dengan blogger TUKAR TIUB KONDOM hehehe. Tak ada kesahihan langsung!!!! hihihihihi.